czwartek, 16 maja 2013

ZAPROSZENIE na Restaurant Day 18go maja

Pochłaniają mnie przygotowania do Restaurant Day, który będzie miał miejsce w najbliższą sobotę, 18go maja.
Zorganizowaliśmy się w cudownej grupie ludzi z pasją, którzy buzują energią i pomysłami, zarażają swoim ogniem, mają ochotę robić coś innego, nowego. Mogę z dumą powiedzieć, że jestem jedną z Eki Jeżyckiej, ekipy, która będzie w sobotę działać na Jeżycach właśnie, przy ulicy Szamarzewskiego.
Od wczoraj moje życie toczy się między kuchnią a pracą, czyli piekarnikiem a działalnością lektorską. Nie jest łatwo, ale czego nie robi się dla pasji i z pasji.






Zżera mnie obawa, ze nie dam rady, że nie zrobię wszystkiego, co zaplanowałam, ze coś mi nie wyjdzie, nie upiecze się dobrze, nie wyrośnie. Boję się, że nie będzie smakowało, mogłabym tak jeszcze ciągnąć dłużej, ale po co. Musi być dobrze, zdążę, dam radę, wszystko się uda.
To nasz plakat, piękny prawda? Event zorganizowaliśmy pod hasłem 'Natura'.







Moje wypieki też mieszczą się w tym temacie.
Słodkie ciasta, których bazą będą warzywa przede wszystkim, także owoce. Bardzo lubię smak warzyw, raczej łagodnie wytrawny, który łączy się ze słodkością cukru, miodu, karmelu czy czekolady, a efekt końcowy jest wyszukany i wyrafinowany.







Tyle już przygotowałam. Postanowiłam uwiecznić efekty mojej pacy.
Zapraszam wszystkich gorąco do udziału w wydarzeniach tego dnia, a przede wszystkim do odwiedzenia naszej 'restauracji' na wolnym powietrzu. Przygotowaliśmy wiele atrakcji i bardzo chcemy podzielić się naszą pasją i radością. Odwiedzajcie!





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz