poniedziałek, 12 listopada 2012

12 listopada 2012



Bardzo miła niespodzianka na mnie czekała w komentarzach do wczorajszego wpisu.
Zostałam nominowana przez Droczilkę w nowej łańcuszkowej zabawie w nominacje. Droczilce bardzo dziękuję, jest mi bardzo milo.




Oto zasady zabawy:

Zasady są proste. Nominowany staje się nominującym i wyróżnia 11 blogów (mających nie więcej niż 200 obserwatorów). Informuje o tym właściciela każdego z nich i zaprasza do udzielenia odpowiedzi na 11 ułożonych przez siebie pytań. Nie można wyróżnić bloga osoby, która nas nominowała. I to tyle, jeśli chodzi o reguły gry.
Ważne jest, żeby blogi nominowane to były blogi młode, mające nie więcej niż 200 obserwatorów!
Oto pytania, które zadała mi Droczilka:


1. Założyłem/am bloga gdyż......
miałam wiele pomysłów kulinarnych, a nie wiedziałam jak się nimi dzielić, to była najlepsza droga

2. Najlepiej wychodzi mi....
gotowanie i bieganie

3. W kuchni najbardziej lubię...
pieczenie pieczywa, szczególnie drożdżowego

4. Nie wyobrażam sobie życia bez......
ojej, bez wielu rzeczy, ciuchów, jedzenia, zapachów..

5. Gdy patrzę w lustro...
to staram się mieć dystans do obrazu

6.  Moim największym marzeniem jest...
przez jakiś czas pracować pod okiem jakiegoś charyzmatycznego kucharza, zobaczyć profesjonalną kuchnię od środka

7. Gdybym był bogaty/a...
to mi nie grozi, nie będę nad tym rozmyślać

8. Mieć, czy być?
zdecydowanie jedno i drugie, jedno nie istnieje bez drugiego..

9. Słodkie, czy słone?

SŁONE!
10. Książka, czy film?
film! jeżeli książka, to kucharska

11. Co sądzisz o takich zabawach jak Liebster Blog?
miłe, czasami nie mam czasu na tę oprawę, bo to dość pracochłonne..

To były moje odpowiedzi, moje pytania będą takie same jako, że moja kreatywność jest dość ograniczona w tej materii, czyli w wymyślaniu pytań.

Blogi nominowane przeze mnie:









Kaś

Gurmetka


Niestety, wyczerpałam pulę 11 blogów, chociaż chciałabym nominować zdecydowanie więcej.
Przy tej okazji dziękuję wszystkim, którzy odwiedzają mój blog; jest mi zawsze bardzo miło i cieszy mnie każdy komentarz.

Właśnie zauważyłam, że dwa z nominowanych blogów to nie te z grupy raczkujących; przepraszam, nie sprawdziłam liczby obserwatorów. 









13 komentarzy:

  1. Ojej, dziękuję ślicznie za nominację :) Bardzo, bardzo mi miło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Maju,
    dziękuję Ci bardzo!
    Jakie miłe wyróżnienie na początku tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Maja, bardzo dziękuję! Jutro odpowiem na pytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)wiem, że ciężko z czasem i tymi pytaniami i wybieraniem blogów:)

      Usuń
  4. Teraz nie mam czasu, więc jak już to odp. pojawią się później, ale bardzo dziękuję za nominację ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję ślicznie Kochana :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Maju serdecznie dziękuję, odpowiem ale jak dojdę do siebie:-) Jest mi bardzo, bardzo miło:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję Ci baardzo : ) To takie miłe !
    Jak tylko znajdę chwilkę na odpiszę, pewnie w sobotę: )

    OdpowiedzUsuń